Duminica Iertării

Biserica Ortodoxa "Nasterea Maicii Domnului"

alungarea

În duminica lăsatul săcului, Biserica noastră Mamă, ne aduce aminte de izgonirea din rai a strămoșilor noștri Adam și Eva pentru neascultarea și nerecunoasterea păcatului înfăptuit. Cînd la întrebat Dumnezeu pe Adam: ce ai facut? el in loc sa ceară iertare, a zis; -femeia pe care mi-ai dat-o a dat să mănânc! Exact așa facem și noi dese ori, în loc să recunoaștem greșeala, punem vina pe altcineva numai nu noi suntem vinovați. Pentru aceasta suferim și vom suferi ,dacă nu vom recunoaște păcatele și neputințele noastre, cerând iertare și străduindu-ne să nu mai greșim. Să ne uităm bine în jurul nostru,dacă nu suferă cineva din pricina noastră… Sau dacă am supărat pe cineva cu ceva, să ne cerem iertare din suflet și noi să iertăm pe cel ce își cere iertare de la noi.
Și eu mult păcătosul dacă am supărat pe cineva cu ceva, vă rog să mă…

View original post 18 altre parole

Lascia un commento

